080026082

Bel gratis

Stannah’s coronavirus beleid: welke maatregelen hebben wij genomen om onze klanten en werknemers veilig te houden

Dankzij deze maatregelen kunnen wij op een veilige manier:

  • U blijven voorzien van productinformatie
  • U voorzien van een offerte
  • Een lift installeren
  • Uw lift onderhouden 
  • Een storing verhelpen

Bekijk de maatregelen die Stannah heeft genomen om de verspreiding van het coronavirus te helpen voorkomen.

Wij spreken onze klanten, vrienden en collega’s niet aan als bedrijf, maar als actieve leden van de samenleving. Het is uit erkenning van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid dat Stannah niet heeft geaarzeld om actie te ondernemen om de verspreiding van het coronavirus te helpen voorkomen. De gezondheid van onze klanten en medewerkers gaat altijd boven alles.

De huidige situatie m.b.t. het Covid-19 virus en de daaruit voortvloeiende aangescherpte richtlijnen van de autoriteiten, dwingen ons om ons gedrag en onze werkwijze continu aan te passen en te veranderen. Aan de ene kant respecteren wij en voeren wij de richtlijnen van de bevoegde autoriteiten uit, waarbij we handelen op manieren die zijn gebaseerd op maximale sociale verantwoordelijkheid omdat het onze hoogste prioriteit is de gezondheid van onze klanten en medewerkers te beschermen.

Tegelijkertijd willen wij onze klanten zo goed mogelijk van dienst blijven zijn omdat wij weten hoe waardevol een traplift voor iemands mobiliteit is. Voor vele mensen is “social distancing” pas mogelijk als er een traplift in huis is. Juist in deze tijd is zelfredzaamheid zeer belangrijk. Met een traplift heeft u geen hulp nodig om veilig boven of beneden te komen waardoor er ook geen direct probleem is als een hulp of familielid u tijdelijk niet kan helpen.

Wij nodigen u uit om de maatregelen te bekijken die wij hebben ingevoerd met betrekking tot verkoop, technische ondersteuning en onderhoudsdiensten. Ook delen wij enkele tips die u als individu kunt doen om de verspreiding van Covid-19 tot een minimum te beperken.

LEES VERDER

Omdat “beter voorkomen dan genezen” nu echt aan de orde is.

1. Maatregelen omtrent de hygiëne van werkoppervlakken en materiaal

Sinds de eerste waarschuwingssignalen heeft Stannah de richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie en het Ministerie van Volksgezondheid gevolgd en zijn wij gestart met de implementatie van maatregelen om de verspreiding van het coronavirus binnen ons kantoor te voorkomen, maar vooral buiten het kantoor, omdat wij een verkoopteam hebben dat permanent in contact staat met onze klanten.

Wij hebben daarom geanticipeerd op de implementatie van de reeds bekende regels over hoesten, niezen en kuchen, de hand- en oppervlaktedesinfectie, zonder het materiaal te vergeten dat wij dagelijks gebruiken en delen met onze klanten.

2. Implementatie van thuiswerken en nieuwe maatregelen omtrent onze bezoeken bij u thuis

Wij hebben ons aangepast aan de richtlijnen die het Ministerie van Volksgezondheid heeft uitgebracht en begrijpen dat het essentieel is om thuis te blijven om de verspreiding van het coronavirus een halt toe te roepen. Veel van onze medewerkers werken, waar mogelijk, daarom van thuis uit. Daarnaast is er een beperkte bezetting aanwezig op ons kantoor in Regelem, waardoor onze showroom sinds 11 mei weer open is tijdens kantooruren. Omdat wij weten dat een traplift essentieel is voor de zelfredzaamheid van iemand met een verminderde mobiliteit blijven wij voor u klaar staan.

Afspraken via de telefoon en digitaal (video bellen)

Wij blijven 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar en blijven u de best mogelijke informatie geven omtrent onze producten, prijzen en andere opties. Voor uw gemak bieden wij naast onze bezoeken aan huis ook de optie voor een digitale belafspraak via uw computer, tablet of telefoon.

Hoe maakt u een telefonische afspraak:

Tijdens een telefonische afspraak met één van onze raadgevers bespreekt u samen de mogelijkheden en krijgt u, indien mogelijk, een prijsopgave.

  1. Bel ons gratis op 0800 95 950
  2. Maak een afspraak en geef ons het beste telefoonnummer om u te bereiken.
  3. Ontmoet een Stannah raadpleger aan de telefoon op het afgesproken tijdstip.

Hoe maakt u een digitale (video bellen) afspraak:

Onze raadgever zal u advies op maat geven, precies alsof hij bij u aan de keukentafel zit.

  1. Bel ons gratis op 0800 95 950
  2. Plan een afspraak op een tijdstip waarop het u het beste schikt.
  3. U heeft de afspraak op het afgesproken tijdstip. De raadgever belt u via de afgesproken applicatie (dit kan bijvoorbeeld FaceTime of Whatsapp videobellen zijn). Tijdens deze afspraak worden al uw vragen behandeld, en indien mogelijk kunt u ook uw trap laten zien via de camera.
  4. Indien u dat wenst maakt de raadgever op basis van uw informatie en wensen een vrijblijvende offerte.

3. Onderhoud en technische dienstverlening

Wij blijven steeds bereikbaar om u van dienst te zijn. Juist omdat een traplift essentieel is voor de zelfredzaamheid van iemand met verminderde mobiliteit blijven wij 7 dagen per week 24 uur per dag bereikbaar om u zo goed mogelijk te kunnen helpen. Vaak zijn technische problemen via de telefoon te verhelpen. Als dit niet het geval is, dan komt onze technieker bij u thuis waarbij de 1,5 meter afstand en alle andere aanbevelingen van de federale overheid nauwkeurig worden opgevolgd.

4. Wij blijven altijd bereikbaar

Onze normale openingstijden blijven gelden:

Openingstijden

Maandag t/m donderdag: 8:30 – 17:00

Vrijdag: 8:30 – 15:00

Product en dienst informatie:

Bel ons gratis op 0800 95 950

Contact via ons webformulier:

Klantenservice

Email:

info@stannah.be

Bij Stannah zullen we de richtlijnen van het Ministerie van Volksgezondheid blijven volgen.

Blijf zoveel mogelijk thuis, dat is belangrijk voor de gezondheid van iedereen, zorg ervoor dat u de onderstaande aanbevelingen opvolgt en de nodige maatregelen blijft treffen.

Wilt u meer betrouwbare informatie omtrent Covid-19 bekijken? Dat kunt u via deze link doen.

Bekijk Stan's aanbevelingen om zichzelf en anderen te beschermen tegen het coronavirus