Klantenservice
Wij zijn er voor u

Vragen? Meer informatie nodig? Één telefoontje volstaat.

Overweegt u de aankoop van een Stannah, heeft u er nét een laten plaatsen of bent u reeds enige tijd klant? Wij staan steeds tot uw dienst.

Wij zijn dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 0800 95 950  alsook via mail: info@stannah.be

 

Uw eerste telefoontje

Vanaf uw eerste contact streven wij ernaar de perfecte traplift voor u te vinden. Het is een op u afgestemde dienstverlening. Daarom nemen onze bekwame medewerkers de tijd om u de eerste vragen te stellen, zodat wij begrijpen wat u zoekt en hoe u zich het beste veiliger in uw eigen huis kunt voelen. Zij luisteren naar u en kunnen alvast enkele adviezen geven. Echter, meer gepersonaliseerd advies zullen zij overlaten aan onze gespecialiseerde raadgevers die u een bezoek aan huis brengen en de trap zullen opmeten. Alleen door u te ontmoeten en uw huis te zien, kunnen wij u het beste en meest nauwkeurige advies geven dat bij uw specifieke behoeftes past.

Na de aankoop van uw traplift

Ook nà de aankoop van uw traplift staan wij tot uw dienst. Heeft u toch nog vragen of twijfels, dan helpen wij u graag verder.

In een zeldzaam geval kan er toch nog een probleem opduiken. Geen nood. U heeft recht op 2 jaar garantie bij aankoop van een nieuwe traplift. Ook voor technische ondersteuning kunt u ons steeds contacteren.

Indien uw trap uw energieniveau opslorpt, neemt u dan contact met ons op zodat wij u zo snel mogelijk weer in beweging kunnen brengen.